środa, 8 października 2014

♥5 O wszystkim i o niczym

Witajcie. Na wstępie powiem, że ten post nie ma na celu opisywania czegoś szczególnego. W ten weekend pojechałam do drugiego domku i do babci. Nic specjalnego. Oczywiście nocowałam u Oli, więc było świetnie :) Całą noc przegadałyśmy, a nie widziałyśmy się zaledwie dwa tygodnie. Myślałam, że gdzieś wyjdziemy, ale się nie udało. Następnym razem :) Rodzice sadzili roślinki na działce i teraz jest na niej ślicznie.

Muszę się również pochwalić, że nareszcie stałam się posiadaczką Jedynej. Jak na złość nie miałam nawet chwili żeby ją przeczytać, ale zaraz to nadrobię. Wstawię opis jej i Elity, bo też powinien się znaleźć w książce idealnej. W ciągu roku szkolnego nie mam dużo czasu na czytanie, ale w ciągu wakacji sporo przeczytałam, więc postaram się wybrać najciekawsze książki.
W szkole jakoś leci. Ani się obejrzałam, a już wrzesień zleciał. Ten tydzień również niesamowicie szybko mija. Już środa, a wydaje mi się, że wczoraj była sobota. Co chwila mamy jakieś sprawdziany i zaliczenia. Dzisiaj na przykład miałam zaliczenie ze startu niskiego. Kiedy miałam startować, ukąsił mnie jakiś owad. Ale przyzwyczaiłam się, że na każdym wf-ie coś mi się dzieje. Dla przykładu, wczoraj stłukłam sobie palca u nogi (a dzisiaj biegałam). A na każdych zajęciach dostaje 158394 razy piłką. Chyba nie po drodze mi z aktywnością fizyczną. Leń ze mnie. Trudno, mogę być gruba, ale nie połamana :(
Co do zajęć dodatkowych. Tak jak w tamtym roku wokal, tańce i pianino. Dodatkowo pewnie zapiszę się na kółka w szkole. ale z głową. Nie będę chodziła na wszystkie i wracała ze szkoły o 16.30, co nierzadko mi się zdarzało w poprzednich latach.
A co do bloga. Nie wiem czy uda mi się go prowadzić długo, ale będę się starała. Moje postanowienie na ten rok szkolny :)
Pewnie zauważyliście (jeśli ktoś w ogóle czyta tego bloga), że dodałam nowe piosenki. Jeśli ktoś nie lubi takiej muzyki lub woli czytać w ciszy, może ją wyłączyć, albo przyciszyć. (na samej górze w lewym i prawym górnym rogu).
Troszkę się dzisiaj rozpisałam (w tej chwili dostałabym zawału, bo przez przypadek wyłączyłam kartę i myślałam, że wszystko straciłam). Możecie pisać w komentarzach, o czym chcielibyście czytać. Może mam przeczytać jakieś książki i je opisać? Interesuje was coś co robię, chcielibyście się dowiedzieć o mnie czegoś więcej? Piszcie śmiało, a ja postaram się tworzyć posty dla was. Do zobaczenia ! :*
Stwierdzam, iż nie mam żadnych zdjęć i trzeba to zmienić ! ♥



2 komentarze: