czwartek, 9 października 2014

♥6 Tag 50 pytań o mnie

Cześć! Dzisiaj postanowiłam wstawić tag 50 pytań o mnie. Zalazłam go na tym blogu :) Zapraszam do czytania ♥

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
 Sinsay.
3.Czy lubisz pływać ?
 Nie umiem.
4.Masz jakieś fobie ?
 Boję się dużych pająków i robaków.
5.Pijesz kawę ?
 Nie, nie smakuje mi.
6.Co robisz o 24:00 ?
Już dawno śpię.
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak. Mój szlafrok :)
8.Często piszesz sms-y ?
Dosyć często, chociaż wolę rozmawiać.
9.Czytasz książki ?
Oczywiście. Kocham czytać książki.

10. Masz duży pokój ?
Raczej średni.

11. Kiedy masz urodziny ?
27 marca :)
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Nie ograniczam się do jednego gatunku. Słucham różnej muzyki. Nie lubię jedynie rapu.
13. O której chodzisz spać ?
Najczęściej w okolicach 22-23.
14. Malujesz paznokcie ?
Jak już to na bezbarwny.
15. Twoje największe marzenie ?
 Pojechać na koncert Birdy.
16. Co lubisz robić ?
Uwielbiam śpiewać, tańczyć, pisać i czytać książki.
17.Jesteś leniem ?
Oczywiście.
18. Czego się boisz ?
Piłek.
19. Umiesz śpiewać ?
 Chyba tak skoro ludziom się podoba i to doceniają.
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Kocham jeść cytryny.
21. Facebook vs Twitter ?
Nie mam Twittera, więc raczej Facebook.
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, YouTube, Ising.
23. Ulubiona piosenka ? 
Kocham piosenki Birdy, ale ostatnio podoba mi się piosenka "Prayer in C"
24. Dużo śpisz ?

Chciałabym, ale nie mam czasu.

  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Nie oglądam.
26. Ulubiony sportowiec ?
Nie interesuję się sportem.
27. Masz jakieś hobby ?
Muzyka :)
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Myślę, że tak, ale nie jestem pewna.
29.Masz skype-a ?
Tak.
30.Co lubisz pić?
Tymbarka arbuzowego.
31.Ulubiony owoc ?
 Kiwi.
 32. Czego nie lubisz w ludziach ?
 Dwulicowości.
33.Zbierasz coś ?
Obrazki z różnych miejsc w Polsce.
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Aktualnie 323.
 35.Lubisz jak robi Ci się zdjęcia ?
Zawsze się chowam, ale lubię :)

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 Nie, wszyscy mówią Oliwia.
37.Masz rodzeństwo ?
Mam siostrzyczkę.
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Nie.
39. Malujesz sie ?
A po co ?
 40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Rozpuszczone.
41.Kolor ścian w pokoju ?
Jasny i ciemny szary.
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Lucy, Banshee
 43.Jesteś wolna ?
 Jestem szybka.
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
 Blogger, Facebook, YouTube
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
Hahah.
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Niezapisany numer.
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Niebieska z kotkiem.
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Czytałam Jedyną.
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 Zdecydowanie WF.
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Wstaje 7.10 i o 7.58 jestem w szkole.

2 komentarze: