wtorek, 21 października 2014

♥7 Konkurs recytatorski


Cześć!

 Przez ten tydzień nie pojawiałam się na blogu, ponieważ przygotowywałam się do konkursu recytatorskiego. Tematyka średnio mi odpowiadała, bo mieliśmy zaprezentować utwory Henryka Sienkiewicza lub o tematyce niepodległościowej. Przez tydzień uczyłam się dwóch fragmentów, ale udało się.
W moim przypadku wybór padł na fragmenty nowel. Postanowiłam wyrecytować ,,Janka Muzykanta'' oraz ,,Latarnika". Kiedy dojechaliśmy na miejsce i pierwsze osoby zaczęły recytować, zaniepokoiłam się, bo moje fragmenty nie miały nic wspólnego z niepodległością, ale nie okazało się to istotne. Myślałam, że prezentacje będą ciągnęły się w nieskończoność (byłam jedną z ostatnich konkursowiczów), ale czas zleciał w mgnieniu oka. Niestety dzisiaj nie ogłaszano wyników. 11 listopada odbędzie się koncert laureatów. Mam kilka zdjęć, wybiorę i pokażę te, które się nadają :)




Prawdopodobne jeszcze dziś pojawi się recenzja "Elity". Miłego wieczoru !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz