środa, 26 sierpnia 2015

♥20 Pasje

Hej!
W dziś pokażę wam cząstkę siebie i powiem kilka słów o moich pasjach. Jestem jedną z tych osób, których jest wszędzie pełno. Kiedy zaczyna się rok szkolny, każdy dzień jest przepełniony zajęciami. Im więcej, tym lepiej. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, ale kiedy mam mnóstwo wolnego czasu, to nie mogę się zorganizować, a jeśli każda minuta mojego dnia jest wypełniona po brzegi zajęciami, wszystko chodzi jak w zegarku. Dlatego nie lubię późno wstawać, a wakacje to dla mnie dwa miesiące ciągłego zmęczenia. Mimo to, oczywiście bardzo je lubię.






FOTOGRAFIA


Fotografia to taka moja mała pasja. Tak naprawdę nie robię zdjęć codziennie, ale kiedy tylko mam okazję łapię za mój aparat i robię zdjęcia jak szalona. Uwielbiam robić zdjęcia roślinom, to bardzo mnie odpręża. Niestety, ku mojemu zdziwieniu, po powrocie nad Wisłę okazało się, że trawa stała się sianem, a pejzaż jest jesienny. Liście żółte, na dodatek spadają. Susza jest tutaj naprawdę widoczna.


CZYTANIE


To jest pasja, którą odziedziczyłam po mamie. Jesteśmy prawdziwymi molami książkowymi i uwielbiamy kupować nowe powieści. Ja jestem wielką fanką romansów, science fiction oraz książek przygodowych. Ulubiona seria to Harry Potter, którą to czytano mi kiedy miałam ok. 5 lat. Jak widać od dziecka dbano o moje upodobania.




 MUZYKA


Muzyka to moja indywidualna pasja. Nikt z mojej najbliższej rodziny nie muzykuje. To ja w dzieciństwie zadecydowałam, że to jest to, co kocham. Od małego dziecka (teraz jestem dużym dzieckiem) śpiewałam, grałam na małym keyboardzie, za zabawkowej gitarze. W wieku ok. 4-5 lat występowałam z siostrą i szkolnym zespołem, do którego należała, na dniach miasta. W trzeciej klasie zaczęłam naukę gry na pianinie, od dwóch lat chodzę na zajęcia wokalne, a od półtora roku tańczę. Jak widzicie muzyka otacza mnie ze wszystkich stron.


To są moje największe pasje. A jakie są wasze? Piszcie w komentarzach! :)

instagram: annonimowa




11 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz pasje :) Ja też muszę mieć zorganizowany dzień od rana do wieczora, bo inaczej nic nie działa w moim życiu :)
    Moją pasją jest makijaż uwielbiam malować siebie i innych :) Już od najmłodszych lat podbierałam mamie kosmetyki choć nie bardzo była z tego zadowolona :)
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa - to Twoje zamiłowanie do zapełniania sobie każdej wolnej chwili ;) Nie zapominaj jednak o odpoczynku, żebyś się nie przemęczyła :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać posty o życiu innych są o wiele ciekawsze niżeli pisane przymusem o byle czym .:D


    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. Bardzo mi na tym zależy ponieważ staram się o współpracę i nie chcę zmarnować szansy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię czytać i robić zdjęcia, ale nie wiem czy jest to moja pasja. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetne, że masz tyle pasji :D Życzę Ci powodzenia w ich rozwijaniu :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieć pasję to prawdziwe szczęście, a umieć ją dostrzec to sztuka. :) Ludziom często wydaje się, że pasja równa się mistrzostwo. A pasja to po prostu przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że masz tyle pasji! Mieć pasję to prawdziwe szczęście!!
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jak ja kocham czytać! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją pasją jest muzyka oraz jeździectwo :)
    Poklikasz u mnie?
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń