poniedziałek, 10 sierpnia 2015

♥18 Niedzielna dla włosów (2)

Hej !
Nadszedł czas kiedy to po długiej przerwie kontynuuję cykl Niedziela dla włosów. Chociaż na blogu nie pojawiały się wpisy na ten temat, oczywiście moje włosy miały dużo takich niedziel. Dzisiaj niedziela jak najbardziej udana. Włosy są miękkie, gładkie i pięknie się błyszczą. Zdjęcia nie oddają niestety prawdziwego wyglądu, ale lustrzanka i tak góruje nad jakością telefonu!



Moja niedziela zaczęła się już w sobotę, kiedy to  na całą nałożyłam na włosy olej kokosowy House of Asia. Zaaplikowałam go na całej długości włosów jak i na skalp. Związałam włosy w koczka ślimaczka i w takiej fryzurce poszłam spać. Kiedy się obudziłam na naolejowane kosmyki nałożyłam dodatkowo maskę do włosów Alterry z granatem i aloesem. Po około godzinie umyłam włosy na długości szamponem Babydream, a tuż przy skalpie szamponem pokrzywowym Farmony HERBAL CARE. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale kiedy myłam włosy szamponem Babydream tuż przy nasadzie, nie byłam w stanie dokładnie go wypłukać, przez co szybciej przetłuszczały mi się włosy. Być może ktoś z was miał taki problem? Do ostatniego płukania użyłam płukanki pokrzywowej (pokrzywę kupuję w formie saszetek gotowych do zaparzania). Kiedy włosy wysuszyły się naturalnie, spryskałam je odżywką normalizującą firmy Farmona HERBAL CARE, a na końcówki nałożyłam olejek arganowy Bioelixire. Oto efekty :


Zdjęcie robione jest dzisiaj, wczoraj nosiłam dobieranego przez dobrych kilka godzin, więc włosy nie są już tak gładkie jak wczoraj.

Do zobaczenia ! 


instagram: annonimowa

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne masz włosy :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne :) i masz długie i śliczne włoski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne włosy! Chciałabym takie mieć :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne włosy! Zazdroszczę :O

    http://rules-are-boring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne włosy! Też takie chcę! Zazdroszczę!

    delightlifee.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy, też kiedyś miałam długie :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne włosy, zazdroszczę :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. No jakie ładne włosy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń