niedziela, 28 czerwca 2015

♥10 Włosomaniactwo czas zacząć!

Zacznę może od tego, że założyłam sobie nowego bloga, na którym pojawiały się wpisy tylko i wyłącznie włosowe, bo zostałam włosomianiaczką ;) Jednak tamten nowy blog za mną nie przemawiał i postanowiłam, że stare posty (a było ich aż 4!) przeniosę tutaj i będę go kontynuować już tutaj. Miłej lektury :)

 __________________ ♥ ♥ ♥

hej,
oświadczam,  iż dnia 26.02.2015 roku zostałam włosomaniaczką. Posiadam włosy o niezidentyfikowanej barwie. Niektórzy twierdzą że są jasno-brązowe,  inni że ich kolor to ciemny blond,  a jeszcze inni że w promieniach słonecznych wpadają w rudy odcień. Nigdy ich nie farbowałam,  a kilka razy słyszałam takie zarzuty, ale za bardzo je kocham żeby im to zrobić. Aktualnie sięgają za łopatki i są naturalnie proste,  jednak kiedy śpię wykręcają się we wszystkie strony, jakby żyły własnym życiemi i muszę je prostować:


(Zdjęcie z lampą błyskową)

Zdjęcie wykonane po 12h od prostowania, jak widać końcówki trochę powywijane. Do pielęgnacji używam odżywki i szamponu,  oraz okazjonalnie maski. Włosy z daleka wyglądają na w dosyć dobry stanie ale końcówki to katastrofa,  z którą muszę rozprawić się w przyszłym tygodniu! 
(Zdjęcie z lampą błyskową)

Według mnie,  bardziej autentyczny kolor moich włosów jest zaprezentowany na drugim zdjęciu,  na którym widać koszmarny stan końcówek. A więc plan działania: 
1. Comiesięczne aktualizacje stanu włosów.
2. Ograniczenie używania prostownicy i lokówki. 
3. Cotygodniowy post!
Na dzisiaj to tyle. Za tydzień (być może wcześniej) następny post. Trzymajcie się ❤
+ czy znacie jakiś sposób na zapobieganie wykręcaniu się świeżo umytych włosów podczas snu? Według was jaki mam kolor włosów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz